• TÁMOP - 3.1.4.-12/2-2012-0201
  • _
  • _

Previous
Next





Játékos személyiségfejlesztés


Játékos személyiségfejlesztés a Szabó Pál Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában


Iskolánkban a TÁMOP-3.1.4. – 12/2-2012 – 0201 számú pályázat keretén belül november, december hónapban kiscsoportos konfliktuskezelő és megküzdőképesség fejlesztését szolgáló foglalkozásokat tartottunk 8 csoportban, közel 100 alsó és felső tagozatos tanuló számára.


A személyiségfejlesztő tréning keretén belül célunk volt olyan ismeretek, módszerek birtokába juttatni a tanulókat, amelyek alkalmazásával hatékonyabban lesznek képesek az iskolai élet során kezelni konfliktusaikat. A játékok során a tanulóknak lehetőségük nyílt érzéseik, hangulataik, kéréseik megfogalmazására, én-közlésére. A csoportos feladatok, játékok lehetővé tették az együttműködési készségük, verbális, nonverbális kommunikációjuk fejlődését.


A tanulók örömmel és aktívan vettek részt a délutáni foglalkozásokon s nagyon várják a folytatást, melyeket Pardiné Varga Erzsébet és Tölcsér Jánosné fejlesztőpedagógusok és Farkasné Baráth Irma, Lázárné Nagy Margit Katalin pszichopedagógusok tartottak.
A gyerekek visszajelzései és a saját tapasztalataink alapján mi is úgy érezzük, hogy érdemes és hasznos ilyen és hasonló jellegű játékos, személyiségfejlesztő tréningeket tartani.


Farkasné Baráth Irma és Lázárné Nagy Margit Katalin
pszichopedagógusok