• TÁMOP - 3.1.4.-12/2-2012-0201
  • _

Previous

2024 július 2. Drámatábor II. nap

A drámatábor második napján Békéscsabára utaztunk, hogy Munkácsy Mihály emléke előtt tisztelegjünk. Elsőként a Békés Megyei Könyvtárat látogattuk meg, ahol elektronikus hangszerbemutató és robotbemutató foglalkozásokon vettünk részt. Mindkét program tartogatott meglepetéseket, hiszen a modernizáció szinte elképzelhetetlen régióit mutatta be. Ezt követően a Körös parton elsétálva érkeztünk a Munkácsy Múzeumba, ahol tárlatvezetés mellett csodáltuk meg a festő gyermekkorának hangulatát idéző piacot, a különböző háztípusokat és berendezésüket. Ezt maga a Munkácsy kiállítás követte 38 eredeti festménnyel, melyek mellett a mester életútját bemutató hologrammos videó is elbűvölte a látogatókat. Ám az igazi izgalom csak ez után jött: 3-4 fős csapatokra szakadva indultunk kincskereső túrára a múzeumban. A fél órás keresgélés során bejártuk az összes termet és kiállítást, így mondhatjuk, hogy valóban alaposan megismertük a kínálatot. A program végére mi remekül éreztük magunkat, de az időjárás sajnos elkedvetlenedett, így a nap további részét módosítanunk kellett. Köszönettel tartozunk a Speed Pizzériának, akik gyorsan és rugalmasan oldották meg az ebéd kiszállítását a múzeumba, így nem áztunk el. Viszont a buszhoz már tényleg esőben kellett eljutnunk, s a napot némi rövidítéssel kellett zárnunk. Holnap Biharugrán folytatjuk, változatlan jókedvvel, remek csapattal.